مطالب متنوع مطالب متنوع .

مطالب متنوع

حفاظ آکاردئونی و نرده

 حفاظ های آکاردئونی به نوعی جزو درب های ضد سرقت به شمار می روند که می توان آنها را در هر فضایی نصب کرد. شباهت ظاهری آن به ساز آکاردئون باعث شده تا با این نام شناخته شود. از نام های دیگر این حفاظ می توان به درب کشوئی، کرکره ای، تاشو و ... اشاره کرد.

کاربرد حفاظ آکاردئونی
از حفاظ آکاردئونی و نرده بر روی درب ورودی مغازه ها، پارکینگ ها، پاساژها، اداره ها، شرکت های خصوصی و دولتی استفاده می شود. همچنین این نوع حفاظ را بر روی درب و پنجره های ویلا و بالکن نصب می کنند.
نصب حفاظ و نرده آکاردئونی
کارشناسان آکام حفاظ در ابتدا ابعاد در ورودی را اندازه گیری می کنند. سپس پروفیل های درب آکاردئونی و خود در را متناسب با ابعاد موردنظر می سازند. بعد از این مرحله، جوشکار شرکت در محل حاضر می شود و چهارچوب حفاظ و نرده آکاردئونی را بر روی چهارچوب در ساختمان جوش می دهد. در ادامه اقدام به نصب قسمت آکاردئونی بر روی ریل های چرخ دار می کند.
اندازه حفاظ آکاردئونی = ارتفاع * عرض
اندازه گیری ها از قسمت بیرونی چهارچوب در صورت می گیرند.
اجرای حفاظ و نرده آکاردئونی
با اجرای حفاظ و نرده آکاردئونی می توان ضریب امنیت ساختمان را افزایش داد. با استفاده از این حفاظ می توانید از ورود سارقین به ساختمان جلوگیری کنید.

قیمت حفاظ آکاردئونی و نرده
فاکتورهای مختلفی مانند جنس، نوع طراحی، تراکم نرده آکاردئونی، ضخامت، وزن، ابعاد نرده آکاردئونی، نوسانات قیمت آهن و ... بر قیمت حفاظ آکاردئونی تاثیرگذار هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)